Zwroty i wymiany

Każdy klient ma prawo zwrócić lub wymienić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Koszty przesyłki zwracanego lub wymienianego towaru ponosi Klient.

Kupujący ma prawo do:

1. Wymienić produkt na odpowiednią jakość.
2. Zwrócić towar odpowiedniej jakości.
3. Zwrot lub wymiana towaru o nieodpowiedniej jakości.

Produkt nie może nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony lub uszkodzony, nie był używany, opakowanie i metki są nienaruszone.

Procedura zwrotu i wymiany towaru dobrej jakości:

1. Poinformuj o chęci zwrotu opłaconego produktu na adres e-mail: info@garne.pl lub czat online na stronie.
2. Koszty transportu w przypadku zwrotu towaru odpowiedniej jakości pokrywa Kupujący;
3. Po otrzymaniu produktu zwrócimy środki na Twoje konto bankowe lub wymienimy na inny produkt;
4. Prowizję za przelew środków płaci Sprzedający.

Ze względów higienicznych bielizna i skarpetki nie podlegają zwrotowi (zgodnie z art. 38 ust. 5 Ustawy o Prawach Konsumenta).

Zwrot pieniędzy następuje po otrzymaniu towaru.

Zwrot środków następuje na rachunek bankowy Kupującego.

W razie dodatkowych pytań można kontaktować się mailowo lub na czacie na stronie.