Przez strony mody: awangardowy styl Viktora & Rolfa
Zwycięzca i amp; Rolf to dom mody założony w 1993 roku przez młodych projektantów Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena. Holenderski duet zaskoczył świat „zabawką” pokazy mody i fałszywe flakony perfum, które są nawet wystawiane w Galerii Amsterdamskiej. Marka zyskała sławę już w Paryżu, gdzie w 1998 roku poczuła prawdziwe promienie chwały od stale rosnącej publiczności. Projektanci słyną z zamiłowania do nietuzinkowych kształtów, ogromnych objętości i perfekcyjnych smokingów. Wydali swoją pierwszą kolekcję na sezon jesień/zima 2000. Zaprojektowany w stylu ready-to-wear, symbolizuje początek oryginalnej podróży duetu w branży modowej.
W 2002 roku marka wydała kolekcję „Czarna Dziura”. Po wybiegu szły modelki, umazane czarną farbą, w ciemnych sukienkach i kapeluszach. W tym samym czasie Horsting i Chrapanie zaprezentowali letni program „White”, ubrania były uszyte w kolorze białym, ozdobione marszczeniami, delikatną koronką, uroczymi wstążkami.

W 2004 roku projektanci wydali swoje pierwsze perfumy dla kobiet - „Flowerbomb”. Główny zapach został stworzony przez L`Oreal, a couturiers opracowali niezwykły projekt butelki i opakowanie zewnętrzne. Wydaniu zapachu towarzyszyła nowa kolekcja Viktor & Rolf na sezon wiosna/lato. Twórcy wyłączyli światła na kilka minut, w tym czasie modelki przesiadły się z czarnych na różowe sukienki i odbyła się prezentacja perfum. W 2006 roku projektanci mody wprowadzili męskie perfumy „Antidote”, również wraz z nowym pokazem.
< /p>
Marka współpracowała ze szwedzką firmą H&M w 2006 roku i stworzyła 70 modeli odzieży: spódnice, spodnie, swetry rozpinane, kurtki i nie tylko. Pokaz zakończył się pokazem mody Raquel Zimmermann w sukni ślubnej, która została wykonana w ilości 1000 sztuk.

W 2009 roku Horsing i Chrapanie stworzyły fantastyczną letnią kolekcję. Pokazuje bufiaste sukienki, ozdobione tiulowymi wstawkami. Autorzy połączyli niezwykłe geometryczne kształty spódnic i dyskretnych gorsetów. Roisin Murphy wystąpiła na żywo podczas pokazu.

W 2012 roku Wiktor i amp; Rolf stworzył kolekcję dedykowaną śpiewakom lat 30. XX wieku. W duecie wykorzystano czerń, nude, koral i biel, a materiały - satynę, lurex, jedwab. Linia męska była przepełniona marynarkami i smokingami w kolorze szarym, niebieskim i terakotowym.

Pokazy marek to niezapomniane show, po którym nie wiesz, czego się spodziewać. Projektanci pomalowali twarze modelek czerwoną farbą, nałożyli na nie poduszki i rogi, stworzyli wirtualne klony, porcelanowe lalki i dołączali projekty z oświetleniem bezpośrednio do modeli. Jednym słowem, projektanci wiedzą, jak uchwycić widza.
< /p>
2019 był jasną kometą dla Viktora & Rolf, bo projektanci opracowali niesamowitą wiosenną kolekcję. Snoren i Horsting eksperymentowali z nadrukami i wypuszczali sukienki w kształcie stożka, na których wielkimi literami pisane są frazy z życia codziennego. „Zostaw mnie”, „Nie jestem nieśmiała, po prostu cię nie lubię”, „Zaufaj mi, jestem kłamcą” - krzyczą nowe designerskie sukienki, oddają "nastrój dnia" i śmiać się ze zwykłych. Sukienki z tiulu i szerokich ramek nadają się na spotkania z przyjaciółmi i na spacer po czerwonym dywanie.

Viktor Horsting i Rolf Snoren udowadniają własnym przykładem, że nie należy bać się eksperymentować z ubraniami. Nasz sklep internetowy pomoże Ci stworzyć żywy obraz, wystarczy kliknąć link: